Na prodaju privatna pisma Vašingtona, Van Goga, Lenona…

I DALJE SAM IZGUBLJENA SVOM bliskom prijatelju Normanu Rostenu najpoznatija plavuša na svetu Merilin Monro u pismu poručuje:
– Nekad pišem pesme, ali sam tada obično u depresiji, a prijatelj mi kaže da moji stihovi i njega oneraspolože.
Na aukciji u Njujorku mnogo vrednije je drugo pismo fatalne Merlinke u kome čuvenom Liju Strazbergu poručuje „I dalje sam izgubljena“.

Na prodaju privatna pisma Vašingtona, Van Goga, Lenona… | Kultura | Novosti.rs.

Оставите одговор

